top of page

Corunna Rd Community

Public·76 Community

[[[Streamen<]]] Groningen Jong Utrecht kijken live stream 22 december 2023

Eredivisie-wedstrijden live kijken? Bestel een dagpas en kijk 24 uur alle ... ESPN, kanaal 421 - Dit kijk je zonder dagpas. Basketball. vrijdag 22 december. Jong ...

Fc twente groningen live kijken De officiële website van FC Utrecht. Met informatie over de club, spelers en het laatste nieuws. Utrecht RKC kijken streaming 16 december 2023 Voetbal 6 dagen geleden — Utrecht RKC kijken streaming 16 december 2023 Voetbal 6 uur geleden — Utrecht RKC Waalwijk kijken live stream 16 december 2023 Sport-tv 5 ... Keuken Kampioen Divisie: Het laatste nieuws, uitslagen, standen en samenvattingenSuper duo zorgt voor de helft van de Haagse productieWillem II steekt in 2023 met kop en schouders boven de concurrentie uitSuper duo zorgt voor de helft van de Haagse productieWillem II steekt in 2023 met kop en schouders boven de concurrentie uitLaatste nieuwsVoorbeschouwing speelronde 2021 dec. 2023Het is alweer de laatste speelronde van het kalenderjaar 2023. Met veel live wedstrijden en veel verschillende tijden van wedstrijden is er genoeg actie te zien in de Keuken Kampioen Divisie, zo vlak voor de feestdagen. Voor Ajax scoorden Brian Brobbey en Chuba Akpom. In dit artikel vind je de belangrijkste foto's terug van het duel met de amateurs uit Utrecht. Mijlpaal voor Brobbey: Ajacied treedt toe tot Club van 100 Brian Brobbey voegde zich donderdag tegen USV Hercules in een illuster rijtje Ajacieden. De 21-jarige spits bereikte de magische grens van honderd wedstrijden in Ajax 1, waardoor hij nu officieel een plek heeft bemachtigd in de 'Club van 100'. Verdeeld over twee periodes verdiende de geboren Amsterdammer een prachtige plek in de eregalerij. Suzanne Bakker: 'Zo trots op deze teamprestatie' Suzanne Bakker liet zich in superlatieven uit na de 1-0-zege van de Ajax Vrouwen op Bayern München. In Utrecht leden de Amsterdammers een historische nederlaag tegen de amateurs van USV Hercules. Het werd 3-2 voor de derdedivisionist. Ajax verloor in de KNVB Beker nog nooit van een amateurclub en gaat dus met een negatief gevoel de winterstop in. In beeld | USV Hercules - Ajax Ajax heeft verloren van de amateurs van USV Hercules in de KNVB Beker. In Utrecht werd het 3-2. "Ongelooflijk en onbeschrijfelijk eigenlijk, maar ik ben zo trots op deze teamprestatie", vertelde de Ajax-coach. Ook Regina van Eijk en Nadine Noordam reageerden uitgebreid. Liveblog | Knappe thuiszege op Bayern München De Ajax Vrouwen hebben ook hun tweede groepswedstrijd voor eigen publiek in de UEFA Women's Champions League gewonnen. Het werd 1-0 tegen Bayern München. In dit liveblog blijf je op de hoogte van alle ontwikkelingen. In beeld | Ajax Vrouwen - Bayern München De Ajax Vrouwen hebben de vierde groepswedstrijd in de UEFA Women's Champions League winnend afgesloten. (LIVESTREAM-TV##) Hercules Ajax kijken live 21 9 uur geleden — (LIVESTREAM-TV##) Hercules Ajax kijken live 21 december 2023 15 uur geleden — [LIVE KIJKEN##]] Hercules Ajax kijken streaming 21 december ... Officiële website AFC Ajax Amsterdam - Ajax. nlAjax en Sharjah blijven samenwerken: contract met drie jaar verlengd Bergwijn over loting: 'Naar onszelf kijken en goed voorbereiden' Rewind | Drie punten en door in Europa For the Future Highlights Show | O15 en O13-1 Teqball Tournament Jong Ajax | Kalokoh en Agougil vs Kremers en De Graaff: 'Wat doe ik?! ' Ajax komt in actie tegen Social Hate Berghuis in Club van 100: 'Dortmund-thuis was mijn beste wedstrijd' Future Favourites #2 | 'We maken hem zeker captain' Portret | Ar'Jany Martha: 'Dit is pas het begin' Special | Ajax - Barcelona: spektakel in 2013 Take a Seat met Ronald de Boer | 'Het was een keiharde leerschool' Ramaj: 'Elke fase in het leven heeft goede kanten' Bosman: 'Je droomt ervan om te scoren bij je debuut' Van Damme: 'Wielrennen is een uit de hand gelopen hobby geworden' Reportage | Droomstart in UEFA Women's Champions League Rensch over honderd duels in Ajax 1: 'Dit pakt niemand mij meer af' Clarke: 'Dankbaar om terug te mogen komen naar de Ajax-familie' Ajax Doc | De erfenis van Johan Cruijff Special | Davy Klaassen: Ajacied in Milaan Nederlandse les met Akpom: 'Dit zou ik als toetje eten' For The Future Highlights Show | O18 en O14 treffen AZ Van 't Schip: 'Ik wil helpen, Ajax is mijn club' Ajax Doc | Verhalen over meesterscout Tonny Bruins Slot Forbs wint Lasse Schöne Trophy: 'Het berichtje van mijn zus deed me veel' Future Favourites #1 | 'Je hebt een heleboel grote namen' Samenwerking Ajax met Athletico-PR: 'De voordelen zijn grenzeloos' Tomás Galásek: ' Ajax-tijd heel mooi en succesvol' Ook jonge arbiters dromen van toekomst in de Johan Cruijff ArenA Ajax Vrouwen voor het eerst in FC 24: 'Vroeger maakte ik mezelf na' G-voetbaltoernooi in Amsterdam-Noord Special | Doelpuntenregen in Klassieker: 'Niet zomaar een uitslag' Rugnummer quiz | Hato: 'Past bij centrale verdediger' Ajax Doc | '10 jaar Ajax Vrouwen' Ajax Vrouwen in Moldavië: 'Heel speciaal om hier te zijn' Muurschildering Ajax-legends in Johan Cruijff ArenA onthuld Behind the scenes | Content voor nieuw seizoen Ajax Doc | 'Ajax 2002/2003: Rock-'n-roll in Europa' Ajacieden schitteren bij lancering derde tenue Vermaelen: 'Ajax was een enorme leerschool' Ajax Doc | 'Ajax 1973: voltooiing van de trilogie' Ajax Doc | 'Ajax 1972: De beste finale' Ajax Doc 'Ajax 1971: de eerste Europa Cup' Gabri: 'Ik had bij Ajax willen stoppen' Special | De Ajax-jaren van Edgar Davids Special | De rijke Ajax-carrière van Rijkaard Special 'The Hunter' | 'Bereikt, genoten, gestopt' Special | 75x Johan Special | Wereldbeker 1995 - Een kuchje in november Samenvatting USV Hercules - Ajax Ajax is al klaar in de KNVB Beker. Programma Live TV | Live Radio. Facebook · Twitter · Youtube · Instagram. Recent nieuws. do 22 FC Groningen sluit kalender jaar af met duel tegen Jong Utrecht. 21 ... Vanuit de Keuken Kampioen Divisie alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar gewenst! NAC Breda – Willem […]Super duo zorgt voor de helft van de Haagse productie21 dec. 2023Door de 3-1 zege op NAC hield ADO aansluiting houden met de bovenste twee plaatsen op de ranglijst, die aan het eind van het seizoen rechtstreekse promotie naar de Eredivisie betekenen. De achterstand op Willem II en Roda JC bedraagt respectievelijk acht en vier punten. Met routiniers Henk Veerman en Daryl van Mieghem voorin is […]21 dec. FC Groningen: Officiële website FC Groningen Gratis Live Stream! PDC WK Darten gratis livestream! Livestream 20.00 uur Livestream 21.00 uur: Feyenoord – FC Utrecht · Livestream 20.00 uur: HHC ...

About

Welcome to the group! Connect with other members, get updates and share media.

Community

• dak95435
  • Ilona Lizer
    Ilona Lizer
  • Iliyana Clark
    Iliyana Clark
  • Sophie
    Sophie
  • James Smith
    James Smith
bottom of page